Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

ATHENA Sp. z o.o.

    
I. Dane kontaktowe

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Athena
Sp. z o.o. (dalej jako Administrator) z siedzibą w Poznaniu ul. Winklera 18 (60-246), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000166079, NIP: 782-20-29-074, REGON: 631047533, kapitał zakładowy: 60.000 zł.

II. Cele i podstawy przetwarzania danych

1. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu realizacji zlecenia brokerskiego/umowy o likwidację szkód/udzielonego pełnomocnictwa oraz w celu wykonania przewidzianych w nim/niej zadań. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości pośrednictwa przy doprowadzeniu do realizacji zlecenia brokerskiego czy też umowy o likwidację szkód/udzielonego pełnomocnictwa.
2. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane innym podmiotom jedynie w zakresie wynikającym ze zlecenia. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą̨ być́ zakłady ubezpieczeń́ lub zakłady reasekuracji, Komisja Nadzoru Finansowego, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, Centralna Ewidencja Pojazdów, Rzecznik Finansowy, organy administracji państwowej, dostawcy usług assistance oraz inne podmioty w zakresie w jakim jest to konieczne dla prawidłowego wykonania zlecenia. Ponadto podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcy usług IT, dostawcy usług archiwizacji dokumentacji, likwidacji szkód, podmioty przetwarzające dane w celu windykacji należności, kancelarie prawne świadczące wsparcie prawne, rzeczoznawcy majątkowi lub medyczni, agencje marketingowe, czy też agenci ubezpieczeniowi – przy czym takie podmioty przetwarzają̨ dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie
z poleceniami administratora.
3. Dodatkowo, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie Spółka GrEco International Holding AG z siedzibą w Wiedniu (Austria) jako spółka zarządzająca i kontrolująca oraz świadcząca usługi IT dla całej Grupy GrEco oraz Towarzystwa Ubezpieczeniowe prowadzące mowę ubezpieczenia i działający na jego lub na nasze zlecenie Rzeczoznawcy.
4. Pani/Pana osobowe będą przetwarzane przez nas m.in. przez okres trwania umowy i dodatkowo przez okres przedawnienia wszelkich roszczeń wynikających z tej umowy oraz do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania dokumentów wynikających z przepisów prawa. W sytuacji, gdy podstawą przetwarzania jest zgoda osoby, której dane dotyczą, do dnia cofnięcia zgody lub ustania celu, dla którego zgoda została wyrażona.
5. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

III. Zakres przysługujących praw

1. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do żądania od Administratora ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na postawie zgody przed jej cofnięciem. Realizacja tych praw odbywa się za pośrednictwem Administratora.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych, w szczególności w sprawie skorzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, można skontaktować się z Administratorem danych osobowych:
a) pisemnie, na adres ul. Winklera 18, 60-246 Poznań
b) za pośrednictwem adresu e-mail: kontakt@athena.pgb.pl


1. Wstęp

Dziękujemy za zainteresowanie naszą stroną internetową, naszą firmą i usługami świadczonymi przez nas. Chronimy Państwa dane osobowe, które nam przekazujecie odwiedzając naszą stronę internetową lub w inny sposób korzystając z naszych usług, a także dbamy o prywatność Państwa danych podczas ich przetwarzania. Przestrzegamy przy tym wszystkich przepisów prawnych. Szczegółowe informacje
znajdą Państwo poniżej.

1.1. Administrator Danych Osobowych

Athena Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu
ul. Winklera 18, 60-246 Poznań
wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy
Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy pod nr KRS: 0000166079
NIP: 782-20-29-074
REGON: 631047533
kapitał zakładowy: 60.000 zł.
strona www: h`ps://athena.pgb.pl
e-mail: kontakt@athena.pgb.pl
We wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt pisemny na nasz adres korespondencyjny podany wyżej lub o kontakt za pośrednictwem powyższego adresu e-mail.

1.2. Urząd Ochrony Danych Osobowych

Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
tel. +48 22 531 03 00
Infolinia: 606-950-000
e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
strona www: h`ps://uodo.gov.pl

2. Jak wykorzystujemy Państwa dane?

2.1. Jakie dane osobowe przetwarzamy i skąd one pochodzą?


Przetwarzamy następujące dane osobowe, które uzyskujemy w trakcie naszej działalności biznesowej:
Jeśli po prostu odwiedzisz naszą stronę internetową, będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe wyłącznie w sposób opisany poniżej w punkcie 5.

Kiedy świadczymy Państwu lub Waszemu pracodawcy usługi pośrednictwa ubezpieczeniowego lub doradztwa związanego z bezpieczeniami (w tym inne usługi związane z ubezpieczeniem od ryzyk cybernetycznych), wtedy przetwarzamy między innymi dane identyfikacyjne (imię i Nazwisko, adres, dane kontaktowe, data i miejsce urodzenia, obywatelstwo, zawód itd.) oraz dane służące do weryfikacji tożsamości (np. dane z dowodu osobistego), identyfikatory techniczne (adres IP, niezbędne ze względów technicznych pliki cookies) i dane uwierzytelniające (np. wzór podpisu).

Do przetwarzanych danych osobowych mogą też należeć dane dotyczące zlecenia (np. dane dotyczące płatności), dane wynikające z realizacji naszych zobowiązań umownych (np. dane znajdujące się w polisach), dane reklamowe i sprzedażowe, dane zawarte w dokumentacji (np. protokoły szkodowe), dane rejestrowe, informacje wynikające z Państwa komunikacji elektronicznej z naszą Grupą, a także
dane niezbędne do wypełnienia zobowiązań prawnych i regulacyjnych.

Przetwarzamy również dane otrzymywane od towarzystw ubezpieczeniowych, spółek Grupy GrECo i z innych ogólnie dostępnych źródeł (np. rejestr handlowy, księga wieczysta, media). Możemy również otrzymywać dane od urzędów (np. sądów) lub przedstawicieli władz Publicznych.

W pewnych okolicznościach możemy również przetwarzać specjalne kategorie Twoich danych osobowych (takie jak informacje dotyczące stanu zdrowia), jak opisano poniżej w sekcji 3.4. W zależności od konkretnego kontekstu, w którym przetwarzamy Twoje dane, w stosownych
przypadkach, przekażemy Ci dodatkowe informacje.

Przetwarzamy wyłącznie te dane, które są niezbędne do realizacji konkretnego celu przetwarzania (więcej informacji można znaleźć w punkcie 3 poniżej).

2.2. Dane osobowe dzieci

Zasadniczo nie zawieramy umów z osobami niepełnoletnimi, nie jesteśmy też do tego upoważnieni. Zawierając umowę online lub korzystając z serwisu internetowego, potwierdzają Państwo, że mają ukończone 16 lat (w Polsce zgodne z prawem jest przetwarzanie danych osobowych dziecka, które ukończyło 16 lat). W przeciwnym razie takie przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie, gdy przedstawiciele prawni dziecka wyrazili zgodę na zawarcie umowy i przetwarzanie danych osobowych.

3. Cele i podstawa prawne przetwarzania danych osobowych

3.1. Wykonanie umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO


Jesteśmy niezależnym brokerem i doradcą ubezpieczeniowym. Państwa dane osobowe są przetwarzane w ramach naszych relacji biznesowych z klientami i dostawcami. Obejmuje to dokumenty tworzone, przechowywane i archiwizowane elektronicznie (takie jak korespondencja) w celu oferowania lub zawierania umów ubezpieczeniowych lub na innych etapach przygotowywania
umów lub w celu pomocy w administrowaniu i wypełnianiu naszych praw i obowiązków wynikających z umowy, w szczególności w przypadku zaistnienia szkody, a także w celu doradztwa ubezpieczeniowego; obejmuje to również zdjęcia i inne dokumenty przesłane przez Państwa.

Więcej szczegółów na temat przetwarzania danych można również znaleźć w dokumentacji dotyczącej umowy.
Jeżeli do obsługi Państwa programu ubezpieczeniowego konieczna jest współpraca kilku spółek z Grupy GrECo, np. w przypadku programów międzynarodowych, dane osobowe będą przetwarzane przez poszczególne spółki Grupy GrECo. Listę spółek znajdą Państwo na stronie https://greco.services/o-nas/biura-greco/

3.2. Przetwarzanie niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO

Istnieją również pewne przepisy prawne, które wymagają od nas przetwarzania danych osobowych użytkowników zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, np.:

• Informacje w postępowaniach karnych udzielanych prokuraturze i sądom oraz organom podatkowym w związku z umyślnymi przestępstwami finansowymi
• Zapobieganie oszustwom, niewłaściwemu korzystaniu z usług lub praniu brudnych pieniędzy
• Przepisy dotyczące zgłaszania domniemanych nadużyć

3.3. Przetwarzanie wynikające z prawnie uzasadnionych interesów zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO

Athena Sp. z o.o. jest Członkiem Grupy GrEco. GrEco International Holding AG, jako spółka zarządzajaca i kontrolująca, świadczy różne usługi (IT) dla całej Grupy GrEco. W celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów GrEco Polska Sp. z o.o. i Administratora, przetwarzanie danych w ramach wyważenia interesów może wykraczać poza faktyczną realizację umowy.
Chodzi tu w szczególności następujące rodzaje przetwarzania danych:
• Usługi IT i związane z nim zagwarantowanie bezpieczeństwa sieci i informacji dla grupy GrEco
• Marketing i marketing bezpośredni o zakresie naszych usług
• Analiza i optymalizacja zakresu usług Grupy GrEco
• Konsultacji i wymiana danych w Grupie GrEco w celu realizacji otrzymanego pełnomocnictwa
• Środki służące do zarządzania społką oraz dalszego rozwoju usług i produktów
• Dochodzenie i obrona roszczeń prawnych w postępowaniu sądowym i pozasądowym
• Przetwarzanie danych do celów statystycznych i badań rynkowych
• Przepisy dotyczące zgłaszania domniemanych przypadków nadużyć
• Komunikacja w Grupie GrEco dotycząca powyższych interesów Grupy

3.4. Przetwarzanie danych, na które udzielają Panstwo zgody zgodnie z art. 6 ust. lit. a) RODO

Państwa dane osobowe mogą być również przetwarzane na podstawie Państwa zgody. Dotyczy to przykładowo danych kontaktowych pozyskanych w celu prowadzenia markepngu bezpośredniego, tj. przedstawiania Państwu ofert zawarcia umów ubezpieczenia w zakresie wszystkich ubezpieczeń majątkowych i osobowych, innych informacji na temat ubezpieczeń, ofert pośrednictwa
ubezpieczeniowego i innych usług oferowanych przez naszą Spółkę.

3.5. Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe? Co się stanie, jeśi nie zechcą ich Państwo podać?

Państwa dane osobowe są nam potrzebne w wielu sytuacjach. Na przykład, nie możemy zaoferować Państwu ubezpieczenia bez Państwa nazwiska i adresu. Jeśli nie znamy danych dotyczących szkody, nie możemy pomóc Państwu w jej zgłoszeniu i likwidacji. Dlatego też musimy zawsze przetwarzać Państwa dane osobowe tam, gdzie jest to niezbędne do wykonania umowy lub wypełnienia obowiązku prawnego. Jeżeli nie będą sobie Państwo tego życzyć, możemy nie być w stanie zaoferować Państwu określonych produktów lub usług. Podanie danych i wyrażenie zgody jest dobrowolne, ale często niezbędne do realizacji danego celu.

4. Przekazywanie i przechowywanie danych osobowych

4.1. Czy Państwa dane są udostępniane, a jeśli tak, to komu?

Ponieważ ochrona Państwa danych jest dla nas ważna, dane te są przekazywane tylko wtedy, gdy istnieje wymóg umowny lub prawny, gdy jest to konieczne dla ochrony naszego nadrzędnego uzasadnionego interesu (na przykład podczas przekazywania danych w ramach Grupy GrEco), a także na podstawie Państwa zgody. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być:

• Towarzystwa ubezpieczeniowe / Towarzystwa reasekuracyjne / współpracujący z nami kobrokerzy i inne podmioty niezbędne do zawarcia konkretnych umów ubezpieczeniowych;
• Inne spółki Grupy GrEco oraz podmioty trzecie i ich pracownicy, o ile jest to konieczne do wykonania zobowiązań umownych oraz do ochrony prawnie uzasadnionych interesów, w szczególności do przygotowania lub zawarcia umów ubezpieczeniowych, spółki GrEco,
których usługi informatyczne, administracyjne lub serwisowe są niezbędne do wypełnienia naszych zobowiązań lub świadczenia naszych usług;
• Microsoft Ireland Operations Limited w chataktrze podmiotu przetwarzającego dane (w tym ich podwykonawcy) poprzez korzystanie z usług w chmurze świadczonych na terennie UE;
• Dostawcy infrastruktury IT, bezpieczeństwa IT lub usług sieciowych;
• Organi i instytucje publiczne, o ile jesteśmy do tego prawnie zobowiązani;
• Upoważnione przez nas podmioty, np. kancelarie prawne. Osoby trzecie są na mocy umowy zobowiązane do traktowania Państwa danych w sposób poufny i przetwarzania ich wyłącznie w ramach świadczenia usług;
• Przekazywanie danych osobom trzecim może mieć również miejsce wtedy, gdy wyrażą Państwo na to zgodę, np. rzeczoznawcom w przypadku szkody.

4.2. Wewnątrzgrupowe przetwarzanie i przekazywanie danych osobowych

Oprócz spółek Grupy GrECo, z którymi zawarli Państwo bezpośrednie umowy, inne spółki Grupy GrECo są zaangażowane w realizację umów (np. w zakresie zarządzania przychodami) oraz GrECo International Holding AG (np. jako dostawca usług IT) i mogą pełnić rolę podmiotu (pod)przetwarzającego lub współadministratora. GrECo International Holding AG, jako spółka kontrolująca i holdingowa Grupy, świadczy także szereg innych usług (oprócz usług informatycznych) na rzecz całej Grupy GrECo. W odniesieniu do przekazywania danych tym spółkom GrECo i innym stronom trzecim podkreślamy, że jesteśmy zobowiązani do zachowania prywatności danych i poufności wszystkich danych klientów i informacji przekazanych nam w trakcie naszych relacji biznesowych.

Wszyscy pracownicy spółek GrECo, którzy mogą mieć kontakt z Państwa danymi, jak również wszystkie podmioty (pod)przetwarzające są zobowiązane na piśmie do zachowania poufności i przetwarzania danych wyłączenie na polecenie Administratora oraz w sposób dozwolony. Administrator danych, czyli GrECo International Holding AG w Austrii, jako centralny dostawca usług informatycznych dla wszystkich spółek Grupy GrECo, zapewnia i monitoruje bezpieczeństwo przetwarzania danych zgodnie z art. 32 RODO.

4.3. Czy Państwa dane osobowe będą przekazywane do Państw trzecich?

Czasami konieczne jest przekazanie Państwa danych osobowych do kraju trzeciego, np. w przypadku międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych, który nie posiada odpowiednich przepisów o ochronie danych do odpowiednich spółek partnerskich GrECo w krajach trzecich (sprawdź na https://greco.services/o-nas/biura-greco/).

Przekazanie danych osobowych do takiego państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych, które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony, następuje na podstawie standardowych klauzul umownych UE lub innych gwarancji odpowiedniej ochrony danych w rozumieniu rozdziału V RODO. Spółki GrECo w państwach trzecich są umownie zobowiązane do zachowania poufności ochrony danych i standardów bezpieczeństwa w rozumieniu RODO. Nadzór nad tym sprawuje GrECo International Holding AG w Austrii, centralny dostawca usług informatycznych Grupy GrECo. GrECo International Holding AG przetwarza dane jako centralny dostawca usług informatycznych również dla spółek GrECo w krajach trzecich.

W niektórych przypadkach spółki GrECo mogą być również współadministratorami z innymi spółkami państwach trzecich (np. w przypadku międzynarodowych rozwiązań ubezpieczeniowych). W takiej sytuacji zawarte zostają umowy na współadministrowanie danymi, których zapisy są zgodne z art. 26 RODO. Przysługujące Państwu prawa i inne obowiązki wynikające z RODO (proszę porównać Pkt. 6 „Prawa osób, których dane dotyczą”) mogą Państwo wykonywać wobec każdego ze współadministratorów z Grupy GrECo, chyba że podana zostanie konkretna osoba kontaktowa (art. 26 ust. 2 RODO).

Co do zasady nie współpracujemy z kontrahentami z państw trzecich, którzy nie należeliby do Grupy GrECo. W przypadku, gdy zaangażowane przez nas podmioty przetwarzające dane korzystają z usług podprzetwarzających zlokalizowanych poza UE, zapewniamy, że ci podprzetwarzający są zobowiązani do przestrzegania standardów ochrony danych i bezpieczeństwa RODO, aby zapewnić odpowiednie zabezpieczenia w celu ochrony danych osobowych.

4.4. Jak długo przechowujemy Państwa dane osobowe?

Będziemy przetwarzać lub przechowywać dane osobowe użytkownika przez okres trwania relacji biznesowych między nami lub tak długo, jak długo będzie obowiązywać jakakolwiek umowa ubezpieczenia, w której pośredniczyliśmy. W przeciwnym razie będziemy przechowywać dane użytkownika tylko tak długo, jak będzie to konieczne do realizacji opisanych powyżej celów przetwarzania.
Po zakończeniu naszej relacji z użytkownikiem okres przechowywania danych zależy od naszych ustawowych obowiązków w zakresie prowadzenia dokumentacji oraz okresu przedawnienia roszczeń, które mogą być podnoszone między nami. Na przykład, zgodnie z obowiązkami w zakresie przechowywania dokumentacji wynikającymi z prawa podatkowego, jesteśmy zobowiązani do przechowywania naszej dokumentacji biznesowej przez co najmniej 5 lat.

Jeśli nie jesteśmy jeszcze zobowiązani do przechowywania danych użytkownika w wyniku naszych ustawowych obowiązków w zakresie prowadzenia dokumentacji, możemy nadal przechowywać dane użytkownika, dopóki nie upłynie okres przedawnienia roszczeń, które mogą być ewentualnie podnoszone między nami. Takie roszczenia mogą dotyczyć wykonania lub unieważnienia umowy, odszkodowania za szkody lub wypełnienia innych zobowiązań prawnych. Obowiązek przechowywania danych może również istnieć, gdy już nie są Państwo naszym klientem (np. do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z umowy ubezpieczenia, co reguluje art. 29 ust. 6–10 ustawy z dnia 11
września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej).

4.5. Jakie środki bezpieczeństwa są stosowane podczas przetwarzania danych?

W celu zabezpieczenia przetwarzania danych stosujemy środki techniczne i organizacyjne. Dotyczy to w szczególności ochrony Państwa danych osobowych przed niezamierzonym lub bezprawnym zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do
danych osobowych, które są przekazywane, przechowywane lub przetwarzane w jakikolwiek inny sposób. Centralne świadczenie usług informatycznych przez GrECo International Holding AG w Austrii na rzecz wszystkich spółek GrECo służy takiej ochronie przetwarzania danych we wszystkich spółkach GrECo. Środki bezpieczeństwa obejmują na przykład stosowanie nowoczesnego oprogramowania zabezpieczającego i procedur szyfrowania, fizyczną kontrolę dostępu, koncepcje autoryzacji, pseudonimizację i inne środki ostrożności w celu ochrony przed atakami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz zapobiegania im.

5. Media internetowe

5.1. Cookies


Pliki cookie są używane na naszej stronie internetowej w celu poprawy komfortu korzystania z niej przez odwiedzających.
Pliki cookie to małe pliki tekstowe, które mogą być przechowywane na urządzeniu użytkownika podczas odwiedzania naszej witryny internetowej.

5.1.1. Techniczne niezbędne pliki cookie

Technicznie niezbędne pliki cookie, znane również jako niezbędne pliki cookie, są używane na naszej stronie internetowej. Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania strony internetowej i jako takie są zwolnione z wymogu uzyskania zgody użytkownika zgodnie z RODO. Technicznie niezbędne sesyjne pliki cookie to pliki tymczasowe przechowywane na urządzeniu użytkownika podczas jego wizyty na naszej stronie internetowej. Ten plik cookie jest aktywny tylko podczas sesji przeglądania i jest zaprogramowany tak, aby był automatycznie usuwany na koniec każdej sesji przeglądania po zamknięciu przeglądarki internetowej.

5.1.2. Nieistotne pliki cookie i inne mechanizmy śledzenia

Za zgodą użytkownika możemy wykorzystywać w naszej witrynie internetowej nieistotne pliki cookie i inne mechanizmy śledzenia. Mogą one obejmować strony trzecie, które przetwarzają dane osobowe użytkownika poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG). Podczas odwiedzania naszej witryny internetowej pojawi się warstwa plików cookie, w której użytkownik może wyrazić zgodę na korzystanie z innych niż istotne plików cookie i innych mechanizmów śledzenia. Mogą Państwo również wycofać swoją zgodę lub zmodyfikować swoje początkowe preferencje w dowolnym momencie, kontakując się bezpośrednio z nami.

5.2. Formularz kontaktowy

Państwa dane osobowe z naszego formularza kontaktowego są nam przekazywane za pośrednictwem naszego serwera pocztowego, a następnie przetwarzane i przechowywane w naszej bazie. Dane te nie są gromadzone ani przekazywane bez Państwa zgody. Bez tych danych nie będziemy jednak w stanie przetworzyć Państwa zapytania.
Korzystając z naszego formularza kontaktowego potwierdzają Państwo, że mają ukończone 16 lat wg. powszechnie obowiązujących przepisów na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, lub że Państwa przedstawiciele prawni wyrazili na to zgodę. Państwa dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO (udzielenie zgody).

6. Prawa osób, których dane dotyczą

Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych, prawo do żądania od Administratora ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania zapisanych danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem warunków określonych w przepisach o ochronie danych. Wszelkie pytania dotyczące tych kwestii należy kierować do administratora danych osobowych, jak określono w punkcie 1.1. Aby zagwarantować, że Państwa dane nie dostaną się w niepowołane ręce i że nikt nie będzie mógł usunąć tych danych wbrew Państwa woli, musimy sprawdzać Państwa tożsamość za każdym razem,
gdy się Pani / Pan z nami kontaktuje. Wszelkie skargi mogą być składane do organu regulacyjnego:

Z komentarzem [ZK1]: Ta kwestia jest obligatoryjnie do
modyfikacji na stronie, pod formularzem kontaktowym
powinny znaleźć się przykładowo checkboxy ze zgodą na
przetwarzanie danych osobowych i dotyczące wieku.
Wówczas udostępnię również przykładową treść takiej
zgody, którą klient powinien wyrazić.
Urząd Ochrony Danych Osobowych
ul. Stawki 2
00-193 Warszawa
tel. +48 22 531 03 00
Infolinia: 606-950-000
e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl
Strona www: https://uodo.gov.pl

6.1. Prawo do informacji

Zgodnie z art. 15 RODO osoba, której dane dotyczą, jest uprawniona do uzyskania od administratora informacji na temat danych, które jej dotyczą.
ubezpieczenia Poznań


6.2. Prawo do sprostowania i usunięcia

Zgodnie z art. 16 i 17 RODO osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania od administratora sprostowania lub usunięcia dotyczących jej danych osobowych.
pl
6.3. Prawo do ograniczenia przetwarzania

Zgodnie z art. 18 RODO osoba, której dane dotyczą ma prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania dotyczących jej danych osobowych.

6.4. Prawo do przenoszenia danych

Zgodnie z art. 20 RODO mają Państwo prawo do przenoszenia danych. Jest to prawo do otrzymania udostępnionych przez Państwa danych w ustruktoryzowanym, powszechnym i nadającym się do odczytu maszynowego formacie na warunkach określonych w art. 20 oraz do żądania przekazania tych danych osobom trzecim.

6.5. Prawo do sprzeciwu

Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych, niezbędnego do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub stronę trzecią. Dotyczy to również profilowania. W każdej chwili mogą Państwo sprzeciwić się przetwarzaniu w przyszłości danych dla celów marketingu bezpośredniego.

7. Zautomatyzowane podejmowanie decyzjiubezpieczenia Poznań



Nie korzystamy ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 RODO. W odniesieniu do decyzji dotyczących nawiązywania i prowadzenia naszych relacji biznesowych. W przypadku pośrednictwa ubezpieczeniowego sprawdzamy status kredytowy za pomocą zapytań do stowarzyszeń ochrony kredytowej. Ocena tego rodzaju informacji nigdy nie jest zautomatyzowana.

8. Dostosowywanie Polityki Bezpieczeństwa

Niniejsza Polityka bezpieczeństwa stanowi aktualną wersję, jednak jeżeli zajdzie taka potrzeba, zastrzegamy sobie prawo do dostowowania niniejszej polityki do zmienionych okoliczności.